Re: trochę NTG. Informatyka na WSB -NLU w N. Sączu- warto ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 23:01:25 MET

Marek <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Odnoszę wrażenie, że nie przepadacie za WSB. Możecie to rozwinąć? Oni
> podobno współpracuja z jakąś uczelnią zagraniczną (NLU). Rzeczywiście nie
> warto ? Jeżeli nie WSB, to gdzie w Małopolsce ?

Kto nie przepada? Niczego takiego nie napisałem.
Co prawda nie studiowałem tam ale byłem przez nich zaproszony jako prelegent
i miałem trochę okazję pogadać m.in. z dziekanem. Wrażenie odniosłem
pozytywne, na pewno nie jest to szkoła instalowania Windows. Porównaj po
prostu programy nauczania, przedmioty. Na pewno są udostępnione.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/