uspienie windows 7 - a raczej jego brak

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 00:48:46 MET

?da sie jakos sprawdzic dlaczego po uplywie ustawionego
czasu bezczynnosci komputer nie przechodzi w stan uspienia?

windows 7 x64, wylaczone wybudzanie wszystkim poza klawiatura,
przyczyna jest na 99% softwareowa, raczej nie sterowniki bo
ich ewentualne aktualizacje staram sobie notowac, ale jakos
nie umiem dojsc 'czemu'

guziczkiem sobie moge ladnie uspic i wybudzic, wszystko dziala
jezeli uzytkownik nie jest zalogowany, lub jest zalogowany
a wylaczone jest wszystko co zwykle mam w tle

owszem, moge kolejno ubijac i sprawdzac ale mam nadzieje na
jakas kulturalna metode bo jest to ladne pare rzeczy, a test
kilku najnowszych nie dal rezultatu

powercfg przegladnalem, ale nie widze tam nic przydatnego
do zlokalizowania problemu