Re: Win 7

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 00:08:10 MET

"Marek" napisał:

> Nie pamiętam już zupełnie. Jednakże plugin działał do wersji 2007
> i fizycznie osadzał support dla grup w środowisku Outlooka.

Tak, rzeczywiście coś takiego było, kiedyś pisał o tym Grzegorz na
alt.pl.comp.os.windowsxp i nawet to posadziłem testowo, ale szybko
pogoniłem: po pierwsze trial, po drugie niewiele wiedział o kodowaniu
pliterek. Ale co to było - nie pamiętam, być może to:
http://www.mapilab.com/outlook/nntp/

JoteR