Re: jak podniesc XP po zmianie plyty

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 23:42:48 MET

"MarkPunk" napisał:

> nawet - stop 0x0000007B

Inaccessible_boot_device, prawda?
http://support.microsoft.com/kb/324103/pl
(rozdział o wirusach raczej możesz ominąć)
Ten komunikat ewidentnie wskazuje na problem ze sterownikiem dysku. Jeżeli
pojawia się nawet w trybie awaryjnym z ustawionym w BIOS-ie trybem zgodności
z IDE, to moim zdaniem nie pozostaje nic innego jak instalacja naprawcza.
http://support.microsoft.com/kb/315341/PL/
Musisz się jednak zaopatrzyć w dyskietkę ze sterownikiem AHCI od tej nowej
płyty i w odpowiednim momencie depnąć F6, przestawiwszy wprzód z powrotem
tryb AHCI.

JoteR