Opera - blokowanie reklam?

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Thu 20 Jan 2011 - 19:34:54 MET

Witam
Po podpowiedziach parę postów wcześniej, przesiadłem się na Operę 11. I
okazało się, że na wielu stronach wyskakują mi obecnie reklamy.
Przesiadłem się z IE + nakładka Maxthon2. Sprawdziłem, i w nim reklam
nadal nie ma. Np. osloskop.net - wielka reklama pod tytułem i reklamy w
tekście.
Zainstalowałem do Opery NoAds, ale nic nie zmieniło. Nie wiem, czy w
ogóle działa, bo rozwijam menu z klawisza NoAds, ale wybór czegokolwiek
nic nie daje (np. wybranie Ustawienia nie otwiera żadnych ustawień).
Sama Opera podoba mi się, ustawiłem ją już pod siebie, ale ta ilość
reklam na stronach jest nie do przyjęcia. :/

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie.