.NET F-rk, jak toto okiełznać?

Autor: Irek N. <jakis_at_taki.tajny.jest>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 21:44:50 MET

Pomóżcie mi proszę opanować XP32 pod kątem .NET-a

Potrzebuję zainstalować server SQL-owy (MS SQL Server 2008), a ten
wymaga .NET przynajmniej 2.0 SP2 jak mi pisze.
Miałem zainstalowane:
.NET 2.0
.NET 2.0 SP1
.NET 3.0
.NET 3.0 SP1

Zainstalowałem .NET 3.5 w nadziei rozwiązania wymagań servera, ale
niestety... nie pomogło.
Odinstalowałem .NET w wersji 2.0 i 3.0
samego .NET 2.0 SP1 i .NET 3.0 SP1 już nie mogę odinstalować, gdyż
naruszyło by to pracę innych programów ...mać! i wywalało się z błędem.

Obecnie mam
.NET 2.0 SP1
.NET 3.0 SP1
.NET 3.5
oraz pakiet językowy dla 3.5 i zupełnie nie wiem co z tym wszystkim
zrobić. Znalazłem program Microsoftowy do naprawy środowiska .NET, ale
skubany twierdzi że mam wszystko very cacy!

Najchętniej pozbył bym się wszystkiego za wyjątkiem 3.5, może z SP do
kompletu, a resztę wywalił, tylko jak toto zrobić?

Irek.N.