Re: Autoodtwarzanie z GUI (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 09:11:04 MET

W dniu 13.01.2011 09:01, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"

> W ten sposób, to i edycja rejestru jest "w GUI".

Ale bałeś się, że regeditem zepsujesz sobie system. Tu masz GUI, w
którym nie zepsujesz.
Czego jeszcze chcesz? Jakie GUI? Bo chciałeś produkcji MS, chciałeś bez
edycji rejestru, której się boisz, chciałeś w GUI....

> (BTW, o ile polisy są przydatne, o tyle ich edytor jest tak gównianym
> wynalazkiem, że strach).

Mam odmienne zdanie.

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego