Cuda w Win7 z czcionkami lub silnikiem ich rysowania

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 12 Jan 2011 - 23:41:36 MET

Witam

Od jakiegos czasu ma bardzo dziwny objaw w postaci sporadycznego
nieprawidlowego rysowania okien, szczegolnie czcionek ale i np. przyciskow.
Oto dzisiejszy screen z okna instalatora plugina do Paint.NETa:

http://img148.imageshack.us/img148/2600/qttempem7792.png

Na powyzszym rysunku uwalone sa czcionki ale i przyciski, choc najczesciej
to dotyka czcionek.

Np. podczas dzwonienia skypem w oknie rozmowy mam to zawsze (od pewnego
czasu):

http://img713.imageshack.us/img713/6523/qttempgq7792.png

Jak widac pozostale elementy (menu, napisy na gorze) sa wyswietlane
prawidlowo a w samym oknie z tlem juz nie. Podobnie bywa w oknach z
komunikatami ze Steama (platforma "growa"), okna komunikatow wyswietlane
przez steama w grze tez maja takie czcionki.
Co to moze byc? Dodam, ze zasadniczo caly interfejs windows i programy poza
skypem i steamem dzialaja normalnie (no i teraz jeszcze ten instalator).
Drivery do grafiki mam najnowsze, nie pamietam czy to bylo po ich
instalacji, bo poczatkowo zauwazylem to tylko w skypie i myslalem, ze to
kolejny blad skypa (a jest ich ostatnio coraz wiecej). Ale potem jak
zauwazylem w Steamie to juz mnie zaciekawilo, a dzis po tym instalatorze juz
mnie irytuje.

Co robic?

--
pozdrawiam