trochę NTG, ale...

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 20:20:27 MET

Mam pocztę firmową na O2. Potrzebuję zrobić tak, by moje maila miały w
nagłóku logo firmy. W O2 jest opcja poczy w HTML, ale nie można posłać na
serwer obrazka, który byłby częścia tego maila. Pozostaje podanie linku na
serwer zewnętrzy, ale taki linki są często blokowane przez odbiorców
/pomijam blokowanie maili w HTML/

Jak rozwiązać problem wysyłaani maili w HTML w ten sposób, byt mail miał w
nagłóku grafikę, treść, stopkę z grafiką/ kodem html ?

PS.
Próbowałem Outlook EXpress z obrazkiem w papeterii, ale raz sie u odbiorcy
wyświetlał poprawnie, innym razem ustawiał się jako tło (kafelki :D )