Re: Aspekty przyjazności Windowsa (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 11:21:25 MET

W dniu 10.01.2011 11:19, Dominik & Co pisze:
> W dniu 10-01-2011 10:05, Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

> No to OK, mechanizm autostartu z Windowsa jest kul, bo lamer
> może sobie dzięki temu odpalić prezentację (bez tłumaczenia,
> że trzeba kliknąć na pliku Uruchom_mnie), jako i wiruska,

Przecież już na starcie dyskusji rozgraniczyłem na nośniki ReadOnly i
Pendrajwy. Owszem, na pendrajwie to mniej przydatne, a za to niestety
wirusogenne. Faktem jest jednak, że jak powstawało w 1994 roku mniej
więcej to rozwiązanie, to pendrajwy były mniej modne i po prostu nie
przemyślano zapewne tego pod tym kątem.

> dajÄ…c pracÄ™ programistom firm tworzÄ…cych oprogramowanie
> antywirusowe tudzież wszelakim "pogotowiom komputerowym"
> oferujÄ…cym lamerom odrobaczanie Windows.

E tam, plaga pendrajwowirusów to ostatnie kilka lat, a jednak wcześniej
oprogramowanie antywirusowe też było.

> Lamer nie musi
> myśleć, ludzie mają pracę i wszyscy są szczęśliwi.

Oczywiście. Jak w każdej branży. Rybki też mi się słabo chowają i
pobliski akwarysta na mnie zarabia. Ale cóż, jestem lamerem
akwarystycznym i tyle.

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego