Re: win 7 - wygaszanie przy bezczynności.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2011 - 15:34:24 MET

In news:ig81b7$it2$1@inews.gazeta.pl,
*Doxent* <doxent@gazeta.pl> typed:
> Zauważyłem pewien może niezbyt istotny mankament który polega na
> wygaszaniu obrazu przy bezczynności mimo iż opcja która za to odpowiada
> jest wyłączona. Dzieje się to po dłuższym czasie nieużywania około 10
> min. Opcja Wyłącz ekran jest ustawiona na Nigdy. Tak samo w opcjach Zmień
> zaawansowane ustawienia planu opcje Uśpienie > uśpij po jest ustawione 0
> czyli Nigdy, Magistrala PCI Express ma ustawioną opcję zarządzania na
> Wyłącz. Mimo to przy bezczynności system wygasza ekran. Jak zrobić aby to
> przenigdy system nie wygasił ekranu nawet jak nie będzie ruszany przez
> [...]

Ustaw to w opcjach zaawansowanych, lub utwórz swój plan zasilania
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Power-plans-frequently-asked-questions
http://windows7forum.pl/tryby-zasilania-w-windows-7-t-685.html
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Uzywaj_odpowiedniego_planu_zasilania-3171/strona/10588.html

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx