Problemy z udziałami Win7/WinXP

Autor: romseb <romseb_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Jan 2011 - 20:46:37 MET

Witam

Mam następujący problem: Na systemie Windows 7 msm udostępniony udział sieciowy,
do ktorego probuje sie dostac z windows xp. Przy próbie dostania się xp
wyswietla monit o hasło. Oprócz tego daje się łaczyc w formacie \\nazwa
komputera\udział.
 W kilku probach musialem podawac IP bo nie rozpoznawal nazwy. Jak rowniez w
kilku pierwszych kilku probach pozwalal polaczyc sie z komputerem zdalnym bez
hasla. Probowalem sie laczyc podajac tylko nazwe kompa

Nie wiem o co tu chodzi. Docelowo ma sie dac laczyc z konkretnym udzialem bez hasla

Bede wdzieczny jezeli ktos mi rozjasni o co tu chodzi.

Pozdrawiam

romseb