Re: Samba XP i profile

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 21:05:26 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4d1f96d4$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
> In news:qtzy8rx1dv08.dlg@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

>>> NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
>>> ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto
>>> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist

> To zmienia postać rzeczy ;-)

To nie zmienia postaci rzeczy. Problem bedzie z kontem lokalnym. Po ponownym
zalozeniu uzytkownika domenowego zostaje nadany nowy SID dla uzytkownika.
Moze sie nazywac tak samo, ale system traktuje to jako osobne konto. Dlatego
lokalny Windows zalozyl nowy profil bo stary byl dla innego SIDu. Wiec ta
konwersja co podal Piotr jest poprawna. Trzeba nadac uprawnienia do STAREGO
profuilu dla NOWEGO uzytkownika (najprosciej pelne prawa przynajmniej na
poczatku) i podmienic sciezki lokalne do folderu z profilem w rejestrze. Nie
pamietam tylko czy mowa jest o ROAMING PROFILE czy nie. Jesli nie to sprawa
zalatwiona, jesli tak, to trzeba bedzie jeszcze nadpisac sieciowa kopie
profilu recznie.

Adam