Re: Problem z uruchomieniem programu DOS w XP

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 16:42:51 MET

Thu, 30 Dec 2010 19:58:36 +0100, w
<4d1cd65a$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>, Piotr Palusiński
<perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(-a):

> Dodaj pole wyboru "Uruchom w oddzielnym obszarze pamięci" do okna
> dialogowego Uruchamianie
> Wartość Rejestru:
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
> Explorer
> wstaw wartosc DWORD "MemCheckBoxInRunDlg" = "1"
> Pozwoli uruchamiać programy 16-bitowe w procesie dedykowanym
> Wirtualnej maszyny DOS.

Hmm, a gdzie to okno dialogowe Uruchamianie w ogóle jest?
Przekopałem całe Właściwości tego pifa, ale nic nie widzę.

> lub
> http://dosbox.sourceforge.net/
> Ponadto dodaj pliki AUTOEXEC.NT i CONFIG.NT
> powininny znajdowac sie w katalogu systemowym "system32" -
> Skopiuj je z folderu REPAIR do system32, zabezpiecz tez plik przed zmianą
> nadając mu atrybut tylko do odczytu.

Tak, to miałem. Pomogło wywalenie z autoexec.nt tego:

lh %SystemRoot%\system32\mscdexnt.exe

REM Instaluj readresator sieci (-aduj przed dosx.exe)
lh %SystemRoot%\system32\redir

REM Instaluj obs-ugŕ DPMI
lh %SystemRoot%\system32\dosx