Re: Powolny windows7

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 14:46:29 MET

spider.pl wrote:

> U mnie na laptopie Acer Extensa 5220 (czyli nie młody) window s 7
> śmiga aż miło. Podstawa to porządnie zdefragmentowany dysk

No, nie demonizujmy wpływu defragmentacji na "szybkość" działania
systemu :-). Pewnie, że to ważne, ale bez przesady. O wiele ważniejsze,
zwłaszcza w przypadku OEM-owych laptopów z preinstalowanym systemem,
jest pozbycie się całego tego "zajebiście, ale to bardzo zajebiście"
ważnego i przydatnego crapu instalowanego przez OEMa razem z systemem i
ustawionego na uruchamianie z systemem. Dopiero potem można dostać +50
do szybkości działania systemu :-).

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
[gg: 6653792]