Re: Powolny windows7

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 13:55:57 MET

W dniu 2011-01-02 13:07, B.G pisze:

> To nie wina OS. Po pierwsze jeśli są zainstalowane - to wyślij w kosmos
> wszelkie standardowe dobijacze systemu czyli antywirusy. Jak nie pomoże
> to zainstaluj na czysto OS. Zakładam że teraz działasz na tym laptopie w
> konfiguracji OOTB.

Antyświrus wywalony jako pierwszy...
Na czy sto os, wiesz w przypadku Lenovo nie było się do czego przyczepić
poza antyświrusem bo reszta oprogramowania właściwie nie istnieje a
część z nich i tak musiał bym zainstalować.

Czysta instalacja jest mi nie w smak i chciałbym to potraktować jako
ostateczność. Już pomijam problem ze znalezieniem czystej instalacji
Win7 HP PL 64bit.