Samba XP i profile

Autor: Robert Jaworski <userrj_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Jan 2011 - 17:26:50 MET

Witam

Mam taki problem: jest sobie SAMBA 3.x jako PDC jednemu userowi przez
przypadek ;) skasowałem konto poprzez sbmpasswd -x a następnie jak się
zreflektowałem założyłem ponownie poprzez smbpasswd -a. Niestety user
logując się po tej "operacji" miał już założony przez windę zupełnie
inny profil (więc wszystkie ustawienia poszły sobie w las) oczywiście
stary profil istnieje -winda założyła nowy z inną nazwą. I teraz pytanie
(a w zasadzie 3)

1. co się stało że winda załozyła nowy profil (linki mile widziane)
2. jak można w prosty sposób przywrócić stare ustawienia
3. jak zapobiec sytyacji jw (z wyłaczeniem oczywiście przypadkowego
kasowania)

Z góry dzięki za info

--
Robert Jaworski