Re: K³opot ze startem Windows

Autor: Piotr Palusiñski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 01 Jan 2011 - 16:16:24 MET

In news:ifnfnk$b5$1@inews.gazeta.pl,
*Lucar* <lucar@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Witam,
>
> Mam taki problem: Windows XP Prof nie startuje przy w³±czaniu laptopa, po
> wczytaniu BIOSu, w momencie kiedy zaczyna³ siê ³adowaæ, teraz miga tylko
> znak zachêty systemowej. Po pod³±czeniu jako dysk zewnêtrzny mo¿na
> odczytaæ
> zawarto¶æ, tak wiêc podejrzewam, ¿e uleg³ uszkodzeniu jaki¶ sektor
> odpowiedzialny za start Windows. Mam CD z systemem i korzysta³em ju¿ z
> konsoli odzyskiwania, m.in. chkdsd (wykry³ i naprawi³ b³êdy), fixboot
> oraz nadpisanie kernel32.dll, ale niestety to wszystko nie pomaga. Macie
> [...]

Do wyboru do koloru:

JAK: Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

304449 - JAK: Uruchamianie narzêdzia Przywracanie systemu z wiersza
polecenia w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp

Jak odzyskaæ system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemo¿liwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

315341 - Jak przeprowadziæ uaktualnienie na miejscu (ponown± instalacjê)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
Piotr Palusiñski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx