Re: Program do komunikacji w sieci

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 30 Dec 2010 - 01:05:08 MET

W artykule <7bb99d0d-1ae7-4409-93bf-feac92dcf499@z19g2000yqb.googlegroups.com>,
kacper napisał(a):

> Szukam programu, który zrealizuje mi poniższe zadania :
> - będzie działała na zasadzie serwer-klienci
> - będzie działał w domenie (Windows 2k3)
> - będzie działał tylko w LAN
>
> - będzie można z niego wysłać wiadomość ogólną do wszystkich
> użytkowników, wiadomości muszą być jakoś potwierdzone i dochodzić
> nawet jak komputer będzie wyłączony.
> - będzie można 'zostawać' na nim wiadomości w stylu : 'nie działa
> drukarką w pokoju XYZ' i wyznaczone osoby będą mogły odpowiadać na te
> wątki, podawać rozwiązania itd

Nie wiem na ile to się sprawdzi u Ciebie, ale ja też o czymś takim
marzę i w teorii wykombinowałem sobie takie coś:
pulpit z ActiveDesktop, wyświetla sobie stronę HTML postawioną na
intranecie (kwestia gustu skąd ma wyświetlać plik).

Komputery będą sobie wyświetlały tą stronę co jakiś czas (bo planowałem
dodać meta content - refresh co ileś godzin - żeby user miał w miarę
aktualne wiadomości).

O ile napiszesz to sobie w jakimś php/asp, to możesz sobie gdzieś logować
gdzie zostało to wyświetlone (na którym komputerze).

Sporo ręcznych robótek, ale powinno to działać. Pozostają tylko
użytkownicy, którym małe okienko będzie zasłaniało ich tapetę i...
zamkną je - na to patentu jeszcze nie znalazłem (ale może znajdę:
przy logowaniu do domeny jakiś skrypt w netlogon, który będzie
przywracał activedesktop) :)

Jacek