Re: dllcache - ile powinien ważyć?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 18:45:25 MET

1634Racine log(in):
> xpSP3;
> średnio, mniej wiecej: ile powinien ważyć katalog dllcache? czyli: ile u
> Was zajmuje miejsca?
> (u mnie: ok 580 MBz kawałkiem)
> Czy jest metoda na jego auto-rebuild do wlasciwej, zoptymalizowanej
> zawartosci?
> (czyli: skasowac, a on sam odbuduje sie do wlasciwej zawartosci. Wiem,ze
> na skutek pewnych, dzisiaj juz mało dla mnie jasnych, operacji, katalog
> ten zawiera "troche" niepotrzebnych śmieci).

Domyślnie powinien (ważyć :-) 400 MB.
Można zmienić +/- w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Wartość: SFCQuota ---> domyślnie 0xFFFFFFFF => 400 MB.
Wtedy mechanizm WFP buforuje wszystkie chronione pliki systemowe (ca 2700).
A folder dllcache (do wlasciwej zawartosci) sam się nie odbuduje!

--
dllcache/WFP to jakby siakiś "chiński mur" dla XP.
Nie należy go bezmyślnie psujać ;-)