Re: dllcache - ile powinien ważyć?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 15:51:17 MET

1634Racine in news:ifesdt$6n$1@inews.gazeta.pl
> xpSP3;
> średnio, mniej wiecej: ile powinien ważyć katalog dllcache? czyli: ile u
> Was zajmuje miejsca?
> (u mnie: ok 580 MBz kawałkiem)
> Czy jest metoda na jego auto-rebuild do wlasciwej, zoptymalizowanej
> zawartosci?
> (czyli: skasowac, a on sam odbuduje sie do wlasciwej zawartosci. Wiem,ze
> na skutek pewnych, dzisiaj juz mało dla mnie jasnych, operacji, katalog
> ten zawiera "troche" niepotrzebnych śmieci).

tym bardziej po odpowiedzi Wiskolera & Piotra P. powtarzam pytanie.

Czym jest katalog dllcache, to "sie wie" i nie ma co tego tutaj tlumaczyc.
Celowo napisalem, ze najprawdopodobniej [po dawno temu wykonywanych przeze
mnie operacjach] zawiera dużo niepotrzebnych śmieci, ktore (raczej) nie są
plikami syst., w kazdym razie nie tymi, ktore tam powinny byc.

Stad moje pytanie o srednia wage tego katalogu u Was.

Dalej:
czy po wyrzuceniu dllcache można jakimś "mykiem' sprawic, że system _sam_
odbuduje go sobie w _minimalnej_ wielkosci, nie 580 MB.
To są moje pytania.