Re: Dodawanie nowej witryny IIS

Autor: Adam Koltowski - http://alfa-comp.pl <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 12:30:18 MET

> Niby wszsytko jasne. Ale jest tylko domyślna witryna sieci web. A jak
> dodać
> nową. Będę wdzięczny za pomoc.

Na pewno ta operacje musisz robic z prawami administratora. Nie wiem na czym
probujesz konfigurowac IIS (XP, WIn 2003, Win 7, WIn 2008) zakladam, ze to
XP/2003. Wiec Narzedzia administracyjnem, manager IIS, rozwijasz drzewko i
masz "Witryny sieci WEB". Na tym trzeba zrobic prawoklik i powinienes miec
NOWY->Witryna sieci web

I tyle. A jesli nie ma to albo odpalasz managera pod kontem uzytkownika albo
nie wiem ..... :) Te same opcje powiniens miec tez w MENU gornym chyba .....