Win7 i brak obrazu z kamery IP

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 10:42:10 MET

mam taki"nietypowy" problem ktory juz nie wiem jak ugryzc.

Jest sobie rejestrator z kamera IP kodujaca w H.264. Podlaczony sieciowo.
Do rejestratora dostep maja dwa notebooki - oba z Windows 7, "zwykly" Asus i
Asus EE PC na Atomie i Intel graphic 5000
Na "zwyklym" notebooku bez problemu ogladam obraz z kamer. Na "maluchu" w
aplikacji zamiast obrazu z kamery mam szare tlo. Widze logi, moge zrobic
zdjecie - bez problemu - natomiast nie ma obrazu z kamery.
WIndows & ma wbudowana obsluge H.264, ale pomyslalem ze to wina kodeka, na
wszelki wypadek sciagnalem zestaw k-lite i ustawilem zeby do h.264 uzywal
ffdshow zamiast wbudowanego - to samo. Szare tlo
gdzie szukac przyczyny? brak sprzetowej akceleracji w karcie graficznej?
sprzedawca kamery sie zarzeka ze "chodzi na wszystkim", o ile to 32 bitowy
system.

--
Mark