Re: Dzienny limit czasu konta ?

Autor: Adam Koltowski - http://alfa-comp.pl <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 08:50:08 MET

> Wiesz zapewne, ze zeby sie zalogowac na konto administratora zajmuje 5
> min.

No coz. Nie bardzo wiem w ktora strone ta dyskusja idzie. Widze dwa
rozwiazania. Albo dzieciom sie wytlumaczy, ze maja dziennie np. 2 godziny na
kompa i beda na tyle zdyscyplinowane, ze beda sie tego same trzymaly, albo
trzeba dostarczyc ropzwiazanie techniczne, ktore wspomoze ichj dyscypline
gdyby stoper szwankowal.... Jesli juz trzeba dostarczyc rozwiazanie
techniczne, to raczej nie wystarczy powiedziec komputerowi "Wez brachu
wyloguj dzieciaki jak przyjdzie tego pora", lecz trzeba to skonfigorowac
tak, zeby bylo dobrze. I tyle.

A o tym, ze dzieciaki sa sprytne i dosc czesto potrafia kombinowac zeby
obejsc nakazy/zakazy rodzicow to wie kazdy z nas. Wszyscy bylismy dziecmi
nie ?? Jak ja mialem 13 lat, to szczytem mojego osiagniecia bylo wykradanie
samochodu z garazu zeby posmigac po osiedlu (fiat 126p - super bryka).
Udawalo sie do czasu gdy podczas odstawiania fury okazalo sie, ze wjazd do
garazu jest nieco "za waski" i dosc dotkliwie otarlem sie o slupek przy
bramie ...... :) Co za czasy ......