FSUTIL na podmontowanym woluminie

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 19 Dec 2010 - 12:51:14 MET

No właśnie, raz tak, raz siak...
fsutil file createnew c:\MOUNT\DUPA 100000000
tworzy normalnie plik DUPA o rozmiarze 100 000 000 bajtów.
ale...
fsutil usn deletejournal /n c:\backup
skutkuje komunikatem:
Błąd: Odmowa dostępu.
MOUNT, to punkt montowania, działa fsutil file, działa chkdsk, odmawia
fsutil usn... Jak to kurestwo ugryźć, aby się nie uciekać do chwilowego
przydziału literki, którą czasem trudno jest potem zabrać...?
Plik kroniki bywa czasem rozmiarów znaczących, świadom ryzyka chcę ten
plik usunąć z montowanego woluminu, on i tak się odtworzy później, ale
do tego czasu zdążę zrobić to, do czego potrzebne jest mi uwolnione w
ten sposób miejsce... Czy czeka mnie mozolne klepanie literek podpisu
woluminu?
Wszystkie prawa nadane, bezskutecznie.

--
((o))