Re: win7 - uruchomienie klawiatury ekranowej bez klawiatury, bądź USB

Autor: BQB <adres_at_antyspamowy.com.invalid>
Data: Fri 17 Dec 2010 - 07:49:32 MET

W dniu 10-12-17 07:29, Piotr M pisze:
> [...]

Teraz mam większy problem, system się "zamknął" jak baterii nie
starczyło, potem jeszcze raz uruchamiałem, wyskoczyło info o tym, że
baterii nie było i czy kontynuować, wraz z odliczającym się czasem.
Wyłączyłem przez przytrzymanie włącznika, a teraz mam za swoje, bo
wyskakuje info, że ostatnia próba wznowienia działania systemu z jego
poprzedniej lokalizacji nie powiodła się ...
Do wyboru 2 opcje
kontynuuj wznawianie ...
usuń dane przywracania ...

Ale tym razem czas się nie odlicza. A, że klawiatura uszkodzona, to nie
można dokonać wyboru. Jakie pliki usunąć z dysku, aby wystartował
normalnie? Nie zależy mi na tych danych przywracania.