win7 - uruchomienie klawiatury ekranowej bez klawiatury, bądź USB

Autor: BQB <adres_at_antyspamowy.com.invalid>
Data: Fri 17 Dec 2010 - 07:02:44 MET

Jest sobie windows 7 home, ma użytkownika z hasłem, w komputerze
(laptop) uszkodzona klawiatura, brak gniazda PS2. Chciałbym albo
uruchomić klawiaturę ekranową, aby zalogować się do systemu i podłączyć
zwykłą klawiaturę USB, bądź zrobić cokolwiek, aby klawiatura USB
działała już na ekranie logowania. Dysk mogę wyjąć i podłączyć do innego
komputera i pogrzebać w plikach. Ktoś poratuje? Bo puki klawiatura nowa
nie przyjdzie, to jestem uziemiony.