Dziwny problem

Autor: ZH <zbykr_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2010 - 22:01:34 MET

Mam dziwny problem: jakis czas temu, chyba po zainstalowaniu jakiegos programu
(nie wiem dokladnie, bo codziennie radia nie slucham) przestala mi dzialac
wiekszosc rozglosni internetowych (konkretnie te, ktore wykorzystuja mechanizm
WMP); pojawia się tylko czesc obrazka WMP z ruchoma animacja i w
nieskonczonosc trwa laczenie albo po pewnym czasie pojawia sie napis
"zamkniete". Po zainstalowaniu z Microsoftu specjalnego pluginu do Firefoxa - w
tej przeglądarce problem zniknął i wszystko dziala ok, równiez po wklejeniu URL
bezposrednio do WMP na ogol tez dziala, problem dotyczy tylko IE. Tak wiec
sprawa nie jest krytyczna, ale budzi ciekawosc, może ktos cos wie? Moj system to
XP, WMP 9, IE 6 zaktualizowany do 7, (nic sie po aktualizacji nie zmienilo),
zainstalowany kodek Orban AAC-aacPlus Plugin. Tylko nie piszcie ze mam
zainstalowac W7, IE8 i WMP11, bo nie widzę zadnej potrzeby a bez tego
wszystkiego do pewnego dnia wszystkie stacje graly super. Z ciekawoscia czekam
czy ktos odpowie, pozdrawiam.
ZH.