Re: Outlook/pisownia/duze litery.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2010 - 20:54:57 MET

W dniu 2010-12-16 19:59, JoteR pisze:

> W tym najlepszy - MS Outlook. ;-)

> I jak Ci się tym całym Tunderbirdem synchronizuje kontakty w Twoich
> telefonach komĂłrkowych (obydwĂłch)? ;->

Szukam.

Program LG Suite jest do kitu :-(
Ja nie chcę synchronizacji z programem pocztowym. *Chcę, żeby mi gdzieś
na dysku zapisał kontakty i notatki z telefonu*, tak jak program do SE.
A ten LG synchronizuje tylko do outlooka. Miałam kiedyś jakiś dodatek do
Thunderbirda, który sprawiał, że SE synchronizował z Thunderbirdem.

--
animka