Re: zapis karty SD w zintegrowanym czytniku

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2010 - 18:50:11 MET

W dniu 2010-12-16 16:56, radekp@konto.pl pisze:

> Dziwne. W telefonie piszesz, że działają. Teza jest taka, że widocznie w
> komputerze nie działają.

W telefonie są i na karcie pamieci są. W telefonie działaja, a na karcie
pamięci, która jest włożona do telefonu nie działaja - też w telefonie
(rzekomo plik ma niewłaściwy format).
Tak trudno zrozumieć?

> Tzn. działają w telefonie, ale nie działają gdy karta z tym filmem jest w
> telefonie? InteresujÄ…ce.

Oddam telefon po Nowym Roku do serwisu, bo do sylwestra nie chcÄ™ siÄ™
narazie z nim rozstawać.

--
animka