Re: Zadanie po otwarciu Windowsów?

Autor: DC <DC_at_DC.pl>
Data: Thu 16 Dec 2010 - 17:42:56 MET

Dziękuję za odpowiedź, ale

> Wpisz je do strony startowej.
Nie o to chodziło. Czasem w ogóle nie otwieram przegladarki.
Mogę ją wstawić do Harmonogramu zadań z taką stroną startową,
ale wtedy każde późniejsze korzystanie z przeglądarki też będzie
miało tę stronę startową. To nie jest wygodne, bo otwieranie trwa
przeważnie długo. Wolę gdy stroną stratową jest pusta strona.
Ale pewnie inaczej się tego zrobić nie da.

> Autostart lub Harmonogram zadań.
Nie wiem jak wstawić program do Autostartu. W "Pomocy i obsłudze
technicznej" systemu Windows pod hasłem Autostart otrzymuję
opis jak dodać element do menu Start. Nie o to chodziło.

Pozdrawiam
DC