Re: format dysku-magazynu 1,5TB via USB

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 14 Dec 2010 - 12:46:32 MET

1634Racine in news:ie6o0f$nlo$1@inews.gazeta.pl
> co parę lat zdarza sie formatowanie u mnie,więc wiedza zdąży wyparować -
> stąd prośba o podpowiedzi :)

moj root post aktualny dla chetnych :)
ale poki co:
 w panel ster. > zarz. komputerem > zarzadzanie dyskami: zero
mozliwosci zainicjowania spod ppm _widocznego_ dysku. Nie ma pod ppm takiej
opcji.
czyli klopoty.

> pagedfrg z sysinternals defragmentuje MFT [po boot], ale to na partycji
> systemowej w NTFS.
> Czy z MFTs na dysku-magazynie 1,5TB, ktory nijak sie ma do systemu, nie
> zrobi tego KAŻDY defragmentator i to bez bootowania?
> dzieki za oświecenia wszelakie.

a tu głupote totalna napisalem, pomylilo sie defragm. pliku stronicowania,
rejestru, z defragm. MFT. Poźna pora pisania posta :)