Re: Znacznik > w programie Windows Live

Autor: Jaskrawy <kwil_at_ga.pl>
Data: Sun 12 Dec 2010 - 19:08:32 MET

?

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

W dniu 12.12.2010 17:45, Jaskrawy pisze:
> ?
> U mnie też nie było.
> Są widoki że producent to kiedys naprawi?

A jest taka potrzeba? Co takiego ma Windows Live Mail, czego nie ma
Thunderbird? Owszem, Thunderbird ma ogrom wad, ale chyba żadna z tych
wad nie spada i tak poniżej możliwości WLM, przynajmniej tak po
pobieżnych testach.

--
Przemysław Adam Śmiejek
Może jestem w mylnym błędzie, na pewno jestem...
na pewno też nie jestem znawcą systemu opracyjnego  tylko zwykłym
użytkownikiem,
i nie radzę sobie z problemem takim jak naprzykład  zrobienie skanu
bezpośrednio do maila.
To przykład pierwszy z brzega, kiedy Windows nie chce sie kolegować z innymi
aplikacjami, obsługującymi skaner.
Tak samo np było w przypadku wysłania mailem pliku z worda , też się coś
żarło przy innym programie ( The Bat)
Nie pomagało oczywiste, czyli  ustawienie konkretnego programu mailowego
jako głownego.
Wyciągam z tego wniosek, że lamerowi najlepiej korzystać w największym
stopniu z monolitycznego systemu,
a dodatkowe oprogramowanie stosować tylko w konieczności.
Win7 oraz jego  WLM uwazam za dobry system, tylko ten nieszczęsny brak
znacznika <  przy cytowaniu jest przepraszam up...dliwy .
Szkoda mi czasu i chęci  na poznawanie nowego programu pocztowego.
Pozostaje nadzieja ze ta pożyteczna funkcja  ( >) zostanie przywrócona.