Tropienie poczynań programu

Autor: sz. <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Dec 2010 - 19:23:39 MET

Jest sobie program X, korzystający ze swojej bazy danych. Program X ma opcję
wysłania maila (przez systemowy klient mail) ze spakowanym do zip przez
jakąś swoją bibliotekę plikiem ze swojej bazy danych, ale przy wysyłaniu
jest błąd. Help, support producenta odpadają. Chciałbym wytropić, co program
X robi, w sensie konkretnie:
- do jakich plików z dysku się w danym momencie dobiera, czy i gdzie tworzy
jakieś pliki tymczasowe,
- jakie klucze rejestru sprawdza/odczytuje/modyfikuje.

Podejrzewam problem albo w atrybutach plików, uprawnieniach, brakujących
plikach, złych wersjach bibliotek itp. w związku z moim problemem z
programem X.

Co do tego "tropienia" najbardziej nadawałoby się. Myślę wstępnie o czymś z
MS Sysiternals, ale nie wiem jak ugryźć problem, bo troszku lewy jestem...

pzdr, sz.