Re: Wiele ekranów - bałagan z oknami

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 19:00:24 MET

Dnia Thu, 9 Dec 2010 16:59:54 -0000, kamil napisał(a):

> "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
>
> Dobrze rozumiem, ze chcialbys miec podglad zawartosci obydwu ekranow przez
> RDP

To już mam - mstsc /span

> i mogl sobie przewijac okno sesji zdalnej w poziomie, ale maksymalizujac
> okienko na zdalnym pulpicie mialby zajac tylko obszar jednego ekranu?

Tak jest.

> Probowales moze DameWare? Ze 3 lata juz nie uzywalem, ale funkcjonalnosc
> mial calkiem niezla za niewielkie pieniadze.

Używam UltraVNC albo TightVNC, gdzie jest to w standardzie. :)

> Tzn opcja 'Local Resources' w ustawieniach RDP, dostep do drukarek na
> wlasnym kompterze z pulpitu zdalnego, coby nie instalowac recznie na kazdym
> serwerze zeby cos wydrukowac.
>
> Moze VNC tez to robi, szczerze mowiac nie sprawdzalem.

Prawdę mówiąc - nie sprawdzałem, gdyż nigdy nie było mi to potrzebne. Z
drugiej strony UltraVNC AFAIR udostępnia możliwość kopiowania plików między
lokalną i zdalną maszyną, więc może jakaś wtyczka potrafi też drukarki
obsłużyć. Ale to już musisz samemu sprawdzić. :D

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]