Re: Wiele ekranów - bałagan z oknami

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 15:03:02 MET

Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:37:09 -0000, kamil napisał(a):

> "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
>
> Tego nigdy jeszcze nie musialem robic, ale faktycznie niezbyt wygodne.

Zarówno w domu, jak i w fabryce mam stanowiska dwumonitorowe. Przy
połączeniu po RDP szlag mnie momentami trafia. Z drugiej strony - działa to
nieco szybciej, niż po VNC. Szkoda, że w SP1 do 7-mki nie dodadzą RemoteFX.
:(

> Mam Landesk w calej sieci poinstalowany, ale szybciej kliknac w skrot to
> RDP, poza tym ladnie wtedy dzialaja lokalne drukarki co jest dodatkowa
> zaleta.

Drukarki lokalne w sensie, że?

[ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz śmiało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]