Re: Jak zlikwidować domyślne biblioteki w windows 7?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 08 Dec 2010 - 11:12:19 MET

robot pisze:

> Czy na pewno mówimy o tych bibliotekach:
>
> http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/products/features/libraries

Ja robie tak:

1. Zakładam na wybranej partycji (poza systemową) np. D:\ folder "Moje
dokumenty".

2. C:\Users\(konto użytkownika) - prawym na bibliotekę "Documents" i
wybieram lokalizacje wcześniej utworzonego folderu "Moje dokumenty".

3. Postępuję tak z lokalizacjami wszystkich pozostałych bibliotek
umieszczajac je w Moje dokumenty:

D:\Moje dokumenty\Contacts; Desktop; Downloads; Favourites; Links;
Music; Pictures; Saved Games; Searches; Videos

Dzieki temu, np trzymanie czegokolwiek na pulpicie, nie fragmentuje
zawartości partycji systemowej, zwieksza bezpieczeństwo itd itp.

Pzdr, OMSON