Re: Problem z rozdzielczoscia

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Dec 2010 - 19:23:51 MET

Piotr Palusiński wrote:

> In news:4cfc08a7$0$20989$65785112@news.neostrada.pl,
> goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> typed:

> Kiedyś tak było jak ktoś wysyłał do mnie maila np. z Outlooka, wtedy
> mój OE znacznika nie mógł wstawić. Wiem, że po eksperymentach dało
> sie noemalnie odpowiadac (ze znaczniekim) gdy gokonał zmiany w
> opcjach/ wysyłanie - "koduj tekst uzywając" na brak,

To o czym piszesz, to był (jest? nawet nie wiem czy to już naprawione)
problem z... pardą maj frencz QPą :-D. OE miał/ma problemy z poprawnym
zacytowaniem wiadomości kodowanych jako Quoted Printable.
Natomiast w najnowszym WLM (czyli w wersji 2011) znaczki cytowania są w
ogóle niedostępne.

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
[gg: 6653792]