Odp: Zmiana płyty głównej - jak zachowa się Win7?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 04 Dec 2010 - 18:36:04 MET

?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:idd67r$rju$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Myślę o zmianie płyty głównej w komputerze. Wszystkie pozostałe elementy
> pozostaną bez zmian.
> Jak na taką zmianę zareaguje Windows 7? Będzie wymagał reinstalacji? (Pomijam
> kwestie legalności.)

zalezy od chipsetu, w przypadku przenosin miedzy nowymi intelami problemow
nie ma, jezeli bedziesz mial bsoda (zakladajac ze ahci bedzie ustawione tak
 samo) zrob instalacje naprawcza, bedzie szybciej, w kazdym razie windows
bedzie wymagal ponownej aktywacji chyba ze plyta bedzie tej samej firmy
(identyczna tablica slic w biosie) wtedy moze ale nie musi zaostac aktywny
zalezy to pewnie od tego o ile (i ile) zintegrowanych urzadzen sie zmieni (?)