Re: Synchronizacja - backup stacji

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 20:26:53 MET

Dnia Tue, 30 Nov 2010 19:40:43 +0100, Lukas napisał(a):

> Witam
> Jest sobie komputer do poligrafi posiada na partycji C syste i aplikacje a na
> partyci D dane (projekty , foto itp). Jaki progam zakupic aby automaczycznie
> synchornizował lub backupował raz dziennie dane z partycji D na zewnętrzny dysk
> (Qnap) po sieci lan. Testowałem Total commander ale on nie jest automatyczny.

Użyć Google pod kątem słów kluczowych:
- Robocopy
- harmonogram zadań

I dalej:
- wyklikać odpowiednie opcje w Robocopy tworząc jeden skrypcik
- podpiąć skrypcik pod harmonogram zadań

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]