Re: vpn na serverze w2k3

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 01:08:45 MET

Dnia Sun, 28 Nov 2010 20:39:38 +0100, marecki napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Strzal w dziesiatke, dziekuje bardzo :)
> Ale teraz caly ruch sieciowy leci tak jak lecial przedtem.
> A chcialbym zarzadzac tym przez RDP, a caly pozostaly ruch sieciowy
> (internet - wszystko poza RDP) lecial przez VPN.
> Czy tak sie nie da? I jedyna opcja to laczenie sie z tego samego VPNa?

W takim razie pozostaw tą domyślną bramę przypisaną do VPN, a tylko
dodaj do tablicy routingu na stałe odpowiedni wpis, kierujący połączenia
kreowane w sieci lokalnej (z tej z której łączysz się poprzez RDP), do
bramy lokalnej w tejże sieci.

Routowania wyłącznie pakietów RDP do bramy innej niż domyślna, w Windows
nie zrealizujesz. W każdym razie ja nie znam metody. Być może polisami
IPSec, ale tu nie pomogę.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/