Re: Win 7 - pokaz pulpit.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 16:32:58 MET

In news:ics2mr$mhd$1@mx1.internetia.pl,
*Piotr M* <xx@xx.xx> typed:

> A jest możliwośc dowolnego przypisywania?

Można to zrobić ingerując w bibliotekę, ale to nie zgodne z licencją.
Uzyj programu Remapkey.exe zawartym w pakiecie
Windows Server 2003 Resource Kit Tools.
lub aplikacji TradeKeys
http://www.pcmag.com/search_results/0%2C1208%2C%2C00.asp?qry=TradeKeys&filterapp=+AND+sectionhierarchylist%3A1476&site=3

http://www.pcmag.com/article2/0,1895,19645,00.asp