Re: trochę NTG - excel, makro

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 09:44:00 MET

Dnia Thu, 25 Nov 2010 19:56:02 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Super logika. Czyli Twój komputer żyje własnym życiem?

Nie, ale wychodzi na to, że Excel z MO2007 domyślnie wyłącza makra bez
poinformowania o tym. Jeśli ja czegoś nie wyłączam a robi to program to
mogę o tym nie wiedzieć, prawda? A informacja o tym, że je wyłączył
pojawiła się ni z gruchy ni z pietruchy, tak jakby nie mogła się pojawić od
razu po otwarciu pliku (co dziwne, bo przy niższych wersjach MO tak właśnie
było, przy otwarciu pliku system informował o wyłączeniu makr; druga sprawa
- poszukałem teraz i w narzędziach dewelopera jest zaznaczone jak byk:
wyłącz wszystkie makra i WYŚWIETL POWIADOMIENIE, no ale pewnie ja jestem
już taki stary, że tego powiadomienia nie zauważam), ale to pewnie takie
ulepszenie a ja się nie znam.