Re: Bardzo wolne kopiowanie po sieci z Windows7

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 15:19:11 MET

W dniu 2010-11-25 14:47, RL pisze:

> Dzięki.
>
> Radek

Spoko, jak już zabierzesz się za kartę sieciową, to we
Właściwościach/Konfiguruj/Zaawansowane będzie np. Odciążanie sumy
kontrolnej(...) - to spróbuj włączyć/wyłączyć, to samo ze Sterowaniem
Przepływem.

Oczywiście, mogą być to angielskie nazwy - TCP checksum offloading czy
Flow Control, ale pewnie zorientujesz siÄ™ :)

Na sam finał, po prostu wziąłbym pod rękę dowolną inną kartę sieciową,
podpiął i sprawdził. Dla spokoju, przed tą czynnością jeszcze
wymieniłbym patchcord sieciowy. Ja wiem, trochę szamańskie metody, ale
lepiej wyeliminować wszystko ;-)

Swoją drogą, ciekaw jestem jakbyś zrobił taki myk - postawił sobie
wirtualną maszynę z WinXP (nawet pod Windows XP Mode, jeśli masz Win 7
Pro i w górę, czy VirtualBoxem) i tam sprawdził jak z wirtualnej gada z
maszynami pozostałymi, w tym z macierzystym Win 7 :) To tak na koniec,
jak inne rzeczy zawiodÄ….

Pozdr,
Tomek