Re: trochę NTG - excel, makro

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 09:22:55 MET

Dnia Thu, 25 Nov 2010 07:21:15 +0100, Jacek napisał(a):

> Masz to makro umieszczone w module arkusza?

Prawoklik na nazwę arkusza -> Wyświetl kod, tu otwiera mi się M.Visual
Basic z okienkiem w które wklejam to makro. Dla każdego arkusza jest osobne
okienko, czy raczej okienka są dla tych, które chciałem przetworzyć. Za
pierwszym razem działało, później nie, później kombinowałem z zapisywaniem
zmian, nazwą arkusza, nic, aż pewnego razu znowu zadziałało, później znowu
nie. Najgorsze że nie wiem od czego to zależy, w tym pies pogrzebany.
Ostatnio w ogóle nie działa. Powywalałem pousuwałem makra, zamknąłem,
otwarłem, MVB czyściutki jak tabula rasa, zacząłęm od początku - dupa.