trochę NTG - excel, makro

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 20:05:29 MET

Jest sobie makro, które zmienia duże litery na małe (a po zmianie jednej
litery - małe na duże, ale to nieważne). I mam problem, makro czasami
działa, czasami nie, i to na jednym pliku, nawet na arkuszach z tego pliku
- czasami działa, czasami nie, nie wiem od czego to zależy. Czy ktoś ma
jakiś pomysł?
Wiem, że mogę cały arkusz przerobić w nowy arkusz formułami LITERY.MAŁE (i
odpowiednio LITERY.WIELKIE) ale to dużo pracy i w sumie nie o takie
rozwiązanie mi chodzi.
Proszę o pomoc, komputer nie reaguje na rzucanie mięsem.

Dla zainteresowanych makro, znalazłem je gdzieś w necie:

  Application.EnableEvents = False
  For Each kom In Target.Cells
     If Not (IsNumeric(kom.Value) Or kom.HasFormula) Then
        kom.Value = LCase(kom.Value)
     End If
  Next
  Application.EnableEvents = True
End Sub

zmiana na duże po napisaniu zamiast UCase - LCase