Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 08:11:57 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>Jaki to normalny czytnik polecasz, bo bardziej kalekiego niż slrn nie widziałem...

Czemu? Poważnie pytam. (i używajmy argumentów technicznych, nie
degustibusów odnośnie wygody użytkowania). OK. Z UTF-8 radzi sobie
średnio (potrafi gubić znaki przy konwersji "w dół", ale to akurat
spodziewany efekt przy każdej zawężającej konwersji niezależnie od
czytnika).

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |