Re: Windows server 2008 - czasem bardzo powolny.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 22 Nov 2010 - 18:16:21 MET

W artykule <icdolp$dpk$1@mx1.internetia.pl>, Andrzej W. napisał(a):

> Od naciśnięcia "restart" po instalacji do otrzymania ekranu logowania
> minęło 6 godzin 20 minut.

I czego to dowodzi? Że naciskanie przycisku nie działa? Że aplikacja
jakaś blokuje zamknięcie systemu? Że system długo się uruchamia?
Zero przydatnych informacji.

> Antywirus jest,

ok, dzięki.

> w logach RAIDa nic nie widać,

Pytałem o SMART, a nie o RAID. To zupełnie różne rzeczy, które nie mają
ze sobą nic wspólnego (poza fizycznym nośnikiem).
Ale skoro masz dyski spięte w RAID, to sprawdzić musisz dla każdego
z dysków niezależnie.

> większość programów nie ma oznak kłopotów z wydajnością.

To również nic nie zmienia i nie wnosi niczego.
W związku z tym ja tu nic więcej nie będę wstanie podpowiedzieć.

Jacek