Re: Windows server 2008 - czasem bardzo powolny.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 22 Nov 2010 - 10:32:24 MET

W artykule <icc1iv$39h$1@mx1.internetia.pl>, Andrzej W. napisał(a):

> W tej chwili "verifying installation..." 3 rdzenie na jakieś 10% jeden
> na 80%. Zmienia się to co jakiś czas.
> Łączne obciążenie oscyluje między 20 a 55%.

Status SMART dysku jaki jest? Nie ma błędów?
Próba skopiowania większego pliku (np: 400MB) na dysk lokalny z jaką
prędkością leci?
W menadżerze urządzeń nie masz wykrzykników?
Sterowniki od chipsetu płyty głównej zainstalowane poprawnie?
W dzienniku zdarzeń nie masz błędów lub innych komunikatów mogących
pomóc w znalezieniu przyczyny?

Ochronę AV masz na komputerze, czy nie? Jeśli nie, to może warto system
przeskanować na obecność "kolegów" harcujących?

PS: pytań setki, bo za mało danych podałeś.

Jacek