windows 2008 2 x WAN

Autor: TH <thorvald.hallvardsson_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 13:11:47 MET

Hej,

Temat pewnie poruszany tutaj wiec przepraszam ze porusze go ponownie.

Mam serwer na windowsie 2008 R2. Serwer jest podlaczony do 2 WANow i
mam problem z ustawieniem poprawnego routingu na nim.

Mam przykladowo 2 sieci publiczne (adresy nieprawdziwe wiec...):

Pierwsza: 10.0.0.0/24
Druga: 172.16.224.0/23

GW1: 10.0.0.1
GW2: 172.16.224.1

Jest cos na maxa pokrecone, bo jesli mam to skonfigurwane w ten
sposob, to np czesc polaczen moze polaczyc sie z serwerem na oba
adresy, czesc tylko na jeden, a czesc w ogole. Jesli zabije jeden
interfejs, nie ma problemu, we wszystkich przypadkach moge sie
polaczyc, jesli chodza oba, dzieja sie cyrki.

Raczej nie jest to problem jakiegos globalnego routingu to tylko
dotyczy tej jenej maszyny.

Znalazlem artykuly na internecie ze strony microsoftu mowiace o tym
zeby statycznie routing ustawic. Problem w tym ze nie bardzo mi to
dziala.

Prosze o pomoc za ktora z gory dziekuje.